torstai 17. kesäkuuta 2010

anssi

ansan kanssa ollaan nyt vain ihan tosissaan ihan totisen tosissaan
eteenpäin sano mummulumessa ja tavotteet korkeelle ;)

treeni tahti on aikamoinen katotaan koska tulee seinä vastaan mun tai ansan jaksamisella.. noo ei luultavasti ihan heti, ansalla kun ei ole tapana jättää hommia kesken.. ei nyt ihan joka päivä meka treeniä vedetä mutta ei paljon muutakaan.. katsotaan mihin päädytään

hakuilemassa ollaan ehditty käydä melkeen 2kertaa per viikko samoin nyt ansa pääsee agittelemaankin kahdesti viikossa ja kyselin pikkuisen lisä ohjausta meille yhdeltä tyypiltä josta lisää jos on tyytyväinen ;)

tottista/tokoa ollaan otettu joka päivä omalla kentällä ja reenit ovat menneet pääasiassa hyvinb mitä nyt missi unohti mitä meinaa seiso :P

tunnaria pitäs kipeesti tehdä enemmän.. huoh.. nouto alkaa olla ihan kiva :) kaukot noo oikee murheen kryyni.. pakittaa pakittaa ja pakittaa..

haaveillaan loppu kesän startista avoimessa.. ja syksyllä voivoi ;) ei sitä tiedä missä ollan joulukuussa eihän?

mä olen ihan uskomattoman onnellinen että ansa on meillä.. mulla on ihan huippu harrtastuskoira josta olen ikusen kiitollinen ja onnellinan ja kaikenlisäksi se on ihan TERVE! ei tunnu turhalta räpiä eteenpäin kun tietää että terveys ei tule esteenä vastaan..

Ei kommentteja: