tiistai 1. helmikuuta 2011

minimies = sikamies?

mulla alko hermo totaalisesti taas kerran mennä Rinon sikailuun ja nyt vihdoin olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja asettanut kääpiölle rajat. Se on vaikeaa.. minkään muun koiran kohdalla se ei tunnu vaikealta mutta kääpiö on kääpiö :)
nooh minä tiedän että tämä on kääpiön parhaaksi ja se on myös koko lauman parhaaksi.

tälä hetkellä muuten kääpiön kastraation tilanne on se että siihen ei nyt ryhdytä, koska sille ei kuitenkaan ole sen isompia perusteita kun ei ole mitään sen isompaa ja loppuen lopuksi se on kuitenkin minun oma käytös joka aiheuttaa ajoittaisen egoilun kääpiössä eikä ne sen pallit.. eli minä ihan itse välillä lällyttetle minimiestä siihen tahtiin että oikeasti on kumma ettei sen ego halkea :D
ja koska Rino ei ole mikään seksi hullu tai hingu narttujen perään niin olkoon nyt..

laitetaan asioita nyt ensin  pikkuisen järjestykseen ja luulempa että päästään pian taas starttailemaan tokokokeissa ;) ainakin tavoitteet on taas hilattu korkealle!

Ei kommentteja: