perjantai 5. marraskuuta 2010

voi voi voi ansa

asa valmistautuu kovalla tohinalla toko kokeeseen.. voittajaan ollaan menossa. voipi olla että kisa menestystä ei heru tällä kertaa :) fiilikset eivät ole muutaman liikkeen suhteen kovin varmat. olen itse tehnyt muutaman mokan näiden liikkeidn kanssa, YLLÄTTÄEN..

1.tunnari
ansa osaa tunnarin nykyään mutta on siinä jonkin verran epävarma,
vaatii siis lisää harjoitusta mutta minua ei enää jännitä koe tämän liikkeen osalta enää niin hurjasti kuin hetki sitten.
asia joka minua harmittaa onse että olen käyttänyt tässä liikkeessä pakotetta ja luulempa että se on syy ansan epävarmuuteen.

2.metalli nouto
tämä on toinen murheenkryyni ja kappas ylläri toinen liike jossa pakotetta on käytetty eli tuupattu kapula suuhun ja pidetty kiinni kuonosta ja mitä mä olen saanut? toisen epävarmuutta aiheuttavan liikkeen!

mitä mä olen nyt oppinut? malta koittaa hyvällä ensin ainakin parilla kolmella tavallla ennenkuin turvaudut mihinkään muuhun :p tästä eteenpäin mä pidän kukkahatuni syvällä päässä ja puhaltelen saippuakuplia ;)

uskon että nämä asiat saan vielä korjattua ennen koetta ja eilen jo aloiteltiin metallikapulaan uudelleen tutustuminen ja se sujui todella hyvin eli ansa harjoituksen lopussa otti jo tiukan otteen kapulasta ja sain jopa pikkuisen vetää kapulaa ja ansa ei päästänyt irti, eli ihan super hyvä!

luoksetulon pysäytyksiä ja tenkin maahan menoja pitää ottaa ettö saadaan sekin 100% varmaksi..

eipä silti ei tässä ole kiire ;) anselmihan on treenannut vasta vajaa vuoden ja nyt jo menossa voittajaan eli ihan hyvää tahtia ollaan kuitenkin edetty!

Ei kommentteja: